VEELGESTELDE VRAGEN


VRAGEN OVER HOEZEN

Wanneer brengen jullie een nieuwe hoes voor mijn apparaat uit?

Vanwege onze ontwerp- en productieprocessen, evenals afspraken met onze partners, is LifeProof op dit moment niet in staat om productlanceringsdatums of -tijdlijnen bekend te maken aan consumenten. Als je lancerings-/verzenddatums tegenkomt met betrekking tot een product waarvoor we nog geen lanceringsdatum hebben bekendgemaakt via een andere bron dan lifeproof.nl, dan hebben waarschijnlijk bedrijven buiten LifeProof deze datums bepaalt. Neem als je vragen hebt over deze datums rechtstreeks contact op met die bedrijven.

Zijn jullie hoezen compatibel met andere producten zoals de Apple bumpers, iPad Smart Cover of de ZAGG InvisibleShield?

Onze hoezen hebben een precieze pasvorm voor het toestel. Andere producten die de afmetingen van het toestel wijzigen zijn niet compatibel met onze hoezen.

Hoe maak je de hoes schoon?

Onze hoezen kunnen over het algemeen worden schoongemaakt met milde zeep en water en daarna worden gedroogd met lucht of - voorzichtig - met een papieren doekje.

Zijn jullie hoezen inherent veilig?

Omdat LifeProof-hoezen worden ontworpen voor gebruik met elektronische apparaten, zijn ze niet inherent veilig. Er is een breed scala aan apparaten op de markt, dus om te bepalen of jouw apparaat en de LifeProof-hoes samen inherent veilig zijn, moeten ze worden getest door een gecertificeerd testlaboratorium.

VRAGEN OVER GARANTIE

Hoe lang heb ik garantie op mijn LifeProof-product? Wat valt onder het garantiebeleid?

Otter Products, LLC en haar gelieerde ondernemingen wereldwijd (“LifeProof”) garanderen onze LifeProof-producten tegen defecten in materiaal of fabricage, voor een periode van twee jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van het product door een consument (de “Garantieperiode”). Je kunt hier meer over onze garantie lezen.

Ik heb de gevraagde informatie over mijn garantieclaim ingezonden. Wanneer zal ik mijn vervangende exemplaar ontvangen?

Je zult binnen 72 uur na het inzenden van de gevraagde informatie een update ontvangen over je claim. Als je na 72 uur nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op voor assistentie.

Hoe kan ik mijn vervangende exemplaar binnen de garantie ontvangen als ik mijn hoes in een winkel hebt gekocht?

Als je je LifeProof-hoes rechtstreeks in een winkel hebt gekocht, raden we je aan contact met hen op te nemen voor directe hulp met de vervangingsgarantie. Zij zullen je klantdossier en bestelinformatie hebben en mogelijk dezelfde dag nog in je behoefte aan een vervangend exemplaar kunnen voorzien.

VRAGEN OVER EEN BESTELLING/RETOURZENDING

Mijn bestelling kon niet worden verwerkt, maar er staan wel meerdere gerelateerde kosten op mijn creditcard. Hoe komt dat?

Als je een bestelling plaatst op lifeproof.nl, moeten we contact opnemen met de bank van je creditcard om na te gaan of je creditcard een geldig nummer heeft. Dit gebeurt via een volledige autorisatie voor het aankoopbedrag en is slechts een veiligheidsmaatregel die we gebruiken om je financiële gegevens te beschermen. Hoewel het er misschien op lijkt dat er meerdere betalingen op je creditcard staan, zijn dit geen betalingen. Het zijn autorisaties die doorgaans binnen 2-3 werkdagen van je creditcardafschrift zullen verdwijnen (als je bestelling niet is afgerond). We belasten een creditcard of betaalpas pas nadat een bestelling is verzonden, en we belasten de kaart of pas maar één keer. Als deze autorisaties voor problemen zorgen, kun je eenvoudigweg je bank bellen om ze te laten verwijderen. Als je verdere problemen ervaart, neem dan contact met ons op. We helpen je graag op iedere mogelijke manier verder.

Mijn bestelling wordt niet verwerkt. Waarom wordt mijn bestelling niet verwerkt?

Onze excuses voor de onverwachte vertraging van je bestelling. Dit is een lijst met mogelijke redenen waarom je bestelling niet wordt verwerkt:
  • Het factuuradres van de bestelling komt niet overeen met het factuuradres waarnaar het creditcardafschrift wordt verzonden.
  • Niet-beschikbare middelen
  • Het CCV-nummer ontbrak of is onjuist
  • Voor de meeste creditcards geldt: voer het driecijferige nummer in dat volgt op je rekeningnummer op de achterkant van je creditcard.
  • Als je een American Express-creditcard hebt gebruikt: onze excuses maar we accepteren dit type creditcard niet. We accepteren alleen MasterCard, Visa of PayPal.
  • Onjuist creditcardnummer of onjuiste vervaldatum

Mijn bestelling geeft aan dat één of meer van de artikelen die ik heb besteld momenteel op nabestelling staan. Wat kan ik verwachten of doen?

Als één of meer van de artikelen in je bestelling uit voorraad zijn, wordt je bestelling niet verzonden totdat alle artikelen beschikbaar zijn (van toepassing op zowel binnenlandse als internationale bestellingen).

Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat ik haar online al heb geplaatst?

Kijk je bestelling zorgvuldig na als je deze online hebt geplaatst. Neem direct contact met ons op als je fouten tegenkomt. Vanwege ons geautomatiseerde systeem worden bestellingen automatisch verzonden naar onze verwerkingsafdeling zodra ze online worden geplaatst. Houd er rekening mee dat we niet in staat zijn om je bestelling aan te passen / te annuleren nadat zij is geplaatst, aangezien het oppikken en verpakken direct na plaatsing plaatsvindt.

Wat is jullie retourbeleid?

Wij accepteren retouren alleen binnen 14 dagen na de originele aankoop indien het product rechtstreeks gekocht is op lifeproof.nl. Je kunt meer lezen over onze Algemene Verkoopvoorwaarden.

VERZENDING

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Geschatte levertijd is tussen 6 en 8 werkdagen. Houd er rekening mee dat deze tijdsbestekken ook onze verwerkingsperiode omvatten, welke tot 72 werkuren kan duren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Helaas niet, maar je kunt je bestelling binnen 6-8 werkdagen verwachten. Neem contact met ons als jouw bestelling niet binnen deze termijn is geleverd.

Moet ik invoerrechten of -belastingen betalen bij ontvangst van producten?

Als je buiten de Europese Unie woont, ben je mogelijk onderworpen aan aanvullende invoerbelastingen of douanetarieven zoals bepaald door het land waar je woont. Dergelijke invoerrechten zijn niet van toepassing op verzendingen binnen de Europese Unie.

BATTERIJPRODUCTEN

Wat is een batterijproduct?

De volgende producten worden voor verzendingsdoeleinden beschouwd als 'batterijproducten':
  • LifeProof PowerPack

Kan ik batterijproducten naar mijn land laten verzenden?

Batterijproducten kunnen alleen naar de volgende landen worden verzonden:
  • Oostenrijk
  • België
  • Denemarken
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Italië
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Polen
  • Portugal
  • Spanje
  • Zweden
  • Verenigd Koninkrijk

Komen batterijproducten in aanmerking voor versnelde verzending?

Batterijproducten komen niet in aanmerking voor versnelde verzending.

AEEA-RECYCLING

Wat is AEEA?

Afgedankte elektrische en elektronische apparaten (AEEA) worden gratis teruggenomen op basis van één-op-één-inwisseling voor eenzelfde type. Afgedankte batterijen, inclusief oplaadbare batterijen, worden gratis teruggenomen. Je bent niet verplicht om een aankoop te doen als je oude batterijen terugbrengt. Iedere plaatselijke instantie moet ook gratis huishoudelijke AEEA en kleine batterijen accepteren bij haar recyclingfaciliteiten. Alle AEEA en afgedankte batterijen moeten gerecycled worden en mogen niet in je huishoudkliko's worden gedaan. Recycle altijd al je oude elektrische goederen en batterijen.

Hoe dragen wij bij?

Je kunt ons e-mailen om een inzameling te regelen of je kunt ze inleveren bij je plaatselijke milieustraat of in de daarvoor bedoelde inleverbakken bij diverse winkels. Ga naar de AEEA Nederland-kaart voor informatie over landelijke locaties die AEEA inzamelen.