LIFEPROOF CONTACT US
Wat kunnen we vandaag voor je doen?
Nog steeds niet gevonden waar je naar op zoek bent? Wij staan voor je klaar.
Bezoek dan ons selfservice garantieportaal.
Als je al hebt geprobeerd om een garantieclaim in te dienen en je aanvullende hulp nodig hebt, vul dan het onderstaande formulier in.
Gebruik onze tool voor het opzoeken van bestellingen om je bestelling te vinden.
Als je dat al hebt geprobeerd en aanvullende hulp nodig hebt, vul dan het onderstaande formulier in.
Ga naar onze retourpagina om een retourzending te starten.
Als je dat al hebt geprobeerd en aanvullende hulp nodig hebt, vul dan het onderstaande formulier in.
To cancel an order, please complete the form below.
We will do our best to get you taken care of. If an order has already processed and shipped, we will be unable to cancel the order.
We streven ernaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan tot 72 uur duren voordat je antwoord ontvangt.
Gebruik voor selfservice de links bovenaan deze pagina of raadpleeg ons Ondersteuningscentrum.
Heb je onze productaanwijzingen al geprobeerd?
We streven ernaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan tot 72 uur duren voordat je antwoord ontvangt.
Wat beknopte informatie voor als je hangende betalingen op je rekening ziet:
- Dit zijn simpelweg tijdelijke bedragen die je financiële instelling op je pas plaatst om te proberen een bestelling te verwerken, zelfs als de bestelling mislukt.
- Het duurt gewoonlijk ongeveer drie tot vijf werkdagen voordat deze bedragen terug op je rekening staan (dit kan per financiële instelling verschillen).
- Voor meer informatie over waarom je bestelling is mislukt, raden we je aan contact op te nemen met de verstrekker van de pas.